آهنگ جدید و شاد امید حاجیلی بنام باریکلا
نوشته شده توسط : faezeh

دانلود آهنگ شاد

متن دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی بنام باریکلا
باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی
باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی
باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو
باریکلا یه وقت بدونه من
باریکلا هیچ جایی نری تو
باریکلا باریکلا باریکلا
.
عاشق عاشقه تو میمونم
قدر قدرتو خوب میدونم
با من با من بمون همیشه
این دل ی تو دیوونه میشه
باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی
باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی
باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو
باریکلا یه وقت بدونه من
باریکلا هیچ جایی نری تو باریکلا
باریکلا باریکلا باریکلا
نمیدونی چه حالیم وقتی پیشمی عالیم
حتی جونمو بریزم به پات من راضی ام
دارم از ته دل میگم با تو یه آدم دیگم
اگه بمیرمو زنده شم این دلمو به تو میدم
باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی
باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی
باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو
باریکلا یه وقت بدونه من
باریکلا هیچ جایی نری تو

 

دانلود آهنگ





:: برچسب‌ها: , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ شاد مجلسی , دانلود آهنگ های شاد بندری , دانلود اهنگ قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: